The Griffith Technique
S1, E12: As Sam, Griff and Vivian face the fallout from Griff’s bombshell confession to the hospital board, the surgical team preps for a rare high-profile surgery that could take Sam’s career to the next level. Also, Lex confronts Griff about his betrayal, and Malcolm sets his sights on his mother’s board seat.