The High Cost of Being Right
시즌 4, 에피소드 9: Jonathan Garvey is convinced that he has a great crop coming up, but as he is celebrating with his family at the dinner table, a fateful fire burns their entire barn down. With all their plans destroyed, Alice has a plan to help them get back on their feet, but Jonathan's pride threatens their marriage.