The Hurt Stalker
S2, E8: Detective Babineaux arrives at the crime scene of a wedding planner who was shot to death, and is shocked to realize that he used to date the victim. To make matters worse, it seems the murder victim was stalking Detective Babineaux, and he is now the number one suspect in her murder. Liv and Ravi pose as an engaged couple in order to infiltrate the victim's wedding planning business. Meanwhile, Major is having a tough time dealing with Liv after she's consumed the brains of a stalker. Recurring guest star Steven Weber appears as Vaughn Du Clark.