The Hyenas
S3, E13: In the season three finale episode, J realizes the danger of balancing his role in the family with his personal ambitions. Deran wants to take his relationship with Adrian to the next level, but it’s not as easy as he hoped. Frankie opens new doors for Craig. And Smurf offers to give the boys the independence they’ve been asking for, but it doesn’t come for free.