The Instant Gardener
시즌 1, 에피소드 1: In hopes of impressing the Queen with his gardening know-how, Bello uses a super grow formula that makes plants grow wild and out of control! In taming the wild things Bello comes to understand how plants grow naturally and how things take their time.