The Invention
Сезон 2, серия 5: When Mickey finds out Ben takes medication to keep him focused, she is determined to prove that he is a perfectly functioning kid without it. She and Alba take over his struggling science fair project, but become overly invested, while Jimmy helps Chip make his secret boys club cool again.