The Javan Tiger
S1, E5: Forrest delves into the vibrant island of Java in Indonesia, in an attempt to find the Javan Tiger. This exotic predator was declared extinct in 2003, but recently, park rangers and locals have had sightings and are collecting evidence of its existence.