The Keychain to My Heart / The Big Con
Сезон 1, серия 4: The Keychain to My Heart Everett makes it his mission to become better friends with Lucy while a diabolical Repugnian scheme threatens to shut down Nougatown’s famous Steel Dragon roller coaster. The Big Con Wren puts the whole team in danger with a risky plan to use her Abe Jr. costume to meet her hero, Roody Tootz, at this year’s Auburn-Con.