The Kindred
S1, E5: A band of marauding bikers crash the annual Banshee Spirit Festival, with deadly consequences, sparking Lucas and Siobahn to mete out some vigilante justice. Burned after losing his key witness against Proctor, Lucas is further dismayed when an FBI agent, Xavier, arrives to monitor the situation. Rebecca Bowman, torn between passion and her Amish roots, finds a kindred spirit in the sheriff.