The Lady in the Lake
S2, E1: Peggy moves west to help Chief Daniel Sousa at the West Coast Strategic Scientific Reserve (SSR) investigate a bizarre homicide involving an alleged killer and Isodyne Energy, and reunites with some familiar faces.