The Larágan Gambit
S1, E5: Alice and Valerie are shocked to discover their longtime political client is being blackmailed by compromising photos. Meanwhile, Margot and Ben's benefactor grows dangerously impatient, sending them on a high-stakes jewelry heist to recoup their debt. And, Alice's suspicion of Dao leads her to confide in Valerie.