The Catch
Alice Vaughan is LA's top private investigator who goes on a private mission for payback. No matter where it leads or the secrets she must keep along the way, Alice will stop at nothing.
The Pilot
When Los Angeles private investigator Alice Vaughan is conned out of millions by her fiance, she suddenly becomes the victim and goes on a private mission for payback, stopping at nothing to catch her man. However, the FBI is also following his criminal activity across Europe and is closer than ever to capturing him, and hopes to elicit Alice's help in taking him down.
Anderson Vaughan Investigations takes on a case that hits close to home when Valerie's estranged husband, Gordon, comes to them for help after his sister suffers horrible side effects in a Multiple Sclerosis clinical trial by a big pharmaceutical company. Meanwhile, Alice is following her biggest lead yet in tracking down Ben, as he's in the midst of luring their next victim, Princess Zara Al-Salim, into a multimillion dollar fraudulent real estate investment.
Anderson Vaughan and Associates take on a new client: A government agency that lost the only person with blueprints for a deadly weapon. Meanwhile, Ben continues to pursue his mark, and as he gets closer to making his deal, Alice proves she is one step ahead.
Alice and Valerie are shocked to discover their longtime political client is being blackmailed by compromising photos. Meanwhile, Margot and Ben's benefactor grows dangerously impatient, sending them on a high-stakes jewelry heist to recoup their debt. And, Alice's suspicion of Dao leads her to confide in Valerie.
The AVI team takes on a new client, a female captain in the army, who is being harassed by her colleagues. Meanwhile, Alice makes a play on Ben that could put her in very serious danger, and Ben and Margot are shocked when an old friend comes to town.