The Leak
S2, E12: It is crunch time and James goes into serious training to be in top form for "Dancing with the Stars." Luther is tasked with the duty of keeping James on a strict regimen, but leave it to a jealous Chloe to try and sabotage it. Still, that's the least of their worries when embarrassing photos of James leak all over the internet.