Into the Unknown The Legend of Mount Shasta
S1, E2: California's Mount Shasta is a dormant volcano with a supernatural reputation. Dozens of people have vanished there without a trace, and now, armed with the latest high-tech gear, Cliff Simon searches for both scientific and paranormal explanations.