The Leisure Hive
S18, E1: The planet Argolis, around the year 2290. The Argolins live in a huge shielded city, protected from the irradiated wasteland outside. The planet's survival depends on the tourists their Leisure Hive attracts. But a series of horrific deaths seems to jeopardize that future.