The Letters
Сезон 1, серия 5: As the case of the Alto Hospicio killer attracts national press coverage, Rojas's investigation into institutional corruption in the city puts him in the crosshairs of powerful men. Meanwhile, Ayleen moves in with Rojas and his son, Diego.