The Lie
S1, E10: Certain that he is not responsible for Tom's death, Ben tries to finally relax and enjoy the Christmas that he missed with his family, until a shocking discovery changes his plans. Meanwhile, with the evidence having been re-tested, Cornell puts all the pieces together and prepares to make an arrest. But in the stunning conclusion, Ben makes a decision that will change his family's life forever. The nightmare is only just starting.