The Little Practice on the Prairie
Сезон 1, серия 1: The Schroeders’ workload is compounded by animal cases spurred by recent flooding in Nebraska. The vets assist a cow in labor that’s too weak to stand; chickens with mysterious leg ailments; and a litter of piglets with the squirts. The doctors also put on their podiatrist hats while tending to a pet goat and donkey and investigate a puppy’s surprising ear issue.