The Lone Wolf
S1, E6: Winter presents both challenges and opportunities for Alaska’s Indigenous Peoples. Daniel and Chris Apassingok scour St. Lawrence Island for any food source. Joel Jacko encounters a predator near his homestead. Jody Potts-Joseph sets traps in hopes of sourcing warm fur for the winter. And Tig Strassburg and Louise Moses set out on the hunt for small game.