The Lord of Calamity
テイルズ オブ ゼスティリア ザ クロス 第2期 에피소드13: Sorey confronts the Lord of Calamity, the powerful hellion feeding on the malevolence generated by the pain and suffering of war. Sorey, Alisha and Rose must bring a stop to this war, but Alisha is injured by a friendly soldier.