The Loss
S1, E9: When Hammond and crew track Neckbone to his hideout, a shocking scene awaits. Just as the Ravens find themselves beset on all sides, yet another enemy comes back to bite them. Foster’s play against pharma CEO Shankman backfires. With their back against the wall, the gang must fight for their lives.