The Love Circle Overlap
S4, E10: Nancy discovers the tunnel is being used for more than drugs. Esteban allays her fears and her nagging headache with a powerful remedy. Celia's family stages an intervention, forcing her into rehab. Andy locates Maria and brings her across the border to an awaiting Doug. At home, Silas babysits, while Shane explores virgin territory with his two new girlfriends.