The Love of Johnny Johnson
S1, E6: When a new boy named Johnny Johnson arrives at school for the first time, Laura is immediately smitten. Johnny is a friendly boy and although he is oblivious to Laura's crush on him, he certainly makes it clear that he is interested in Mary. Even though Mary does not share the same feelings, the "love triangle" is enough to cause tension between the sisters.