The Lunar Excitation
S3, E23: In the third season finale, Wolowitz and Koothrappali search for Sheldon's perfect match online - and find Sheldon's ideal woman (guest star MAYIM BIALIK). Meanwhile, Penny worries that dating Leonard has ruined her for normal guys.