The Madagascar Giant
S1, E2: Madagascar's Pachylemurs were red, furry giants, nearly the size of great apes. Recently discovered remains disprove that they went extinct 1000 years ago and Forrest scales the canopy of the jungle on a mission to prove the giant species still lives.