The Man in the Red Suit
S6, E14: When Pride is unable to sleep due to continuing nightmares about the mysterious man in the red suit, he undergoes a specialized treatment to help him figure out the man's identity. Also, an arrogant new officer, Special Agent Quentin Carter (Charles Michael Davis), joins the team.