The Many Lies of Derwin in Davis The Game
S1, E20: When Derwin is unexpectedly forced to take Melanie to singer Drew Sidora's video release party, he panics over how the meeting between them is going to turn out. Kelly and Tasha continue to grow in their work relationship, while Tasha has trouble finding new clients.