The Many Saints of Springfield
Сезон 34, серия 13: When Ned Flanders falls on hard times, Fat Tony makes him an offer he can't refuse. But when Flanders realizes he accidentally partnered with the mob, and wants the relationship to end, Fat Tony ominously warns there’s only one way for that to happen.