시즌 8, 에피소드 23: Personalities collide and sparks fly when Sheldon and Leonard's mothers (special guest stars LAURIE METCALF and CHRISTINE BARANSKI) finally meet. Meanwhile, Howard decides to “man up” and do his fair share of the housework – but not without a little help from his friends.