The Maternal Conclusion
시즌 12, 에피소드 22: Leonard is pleasantly surprised when his mother, Beverly, comes to visit and she’s genuinely kind toward him – until he finds out the real reason why she’s there; Meanwhile, Denise and Stuart overstay their welcome at the Wolowitz house.