The McCormack Mulligan
S2, E5: The pressure ratchets up on Terry and Hildy to discover who's behind the cop-killings. Jamie comes out swinging, making an unexpected move in her defense of Dustin. Navarro reunites with his brother, who has been recently released from prison. Meanwhile, an anonymous tip gives Raffi a potential connect for her case against Suger.