The Mentor
S8, E22: A young man, Sam Gilula, arrives at Frank and Marie's and everyone is surprised when he and Frank fondly embrace. Sam explains Frank had been quite an inspiration to him as a lad, a mentor in fact, much to Ray and Robert's disbelief.