The Mighty Marlin
Сезон 1, серия 4: Neil expands his vet knowledge and tests his fishing skills in one of the teams most exciting adventures. Watch as the Ocean Vet team wrestle a blue marlin to the side of the boat to attach a satellite tag that will expand the scientific knowledge of this species by revealing its migrations. Follow Neil and his team as they dissect a giant blue marlin donated to them by a local fishing tournament.