S1, E4: The waves at Nazaré in Portugal are renowned for their wild ferocity, and that makes them a magnet for big-wave surfers. Watch as Justine Dupont, Andrew Cotton, Conor Maguire, Kai Lenny and many more tackle the monstrous slabs.