The Miracle Worker
S5, E10: On Christmas Eve, Benton refuses to let Romano operate on a patient when it becomes evident that Romano is intoxicated. Jerry thinks that Lee may be stalking Greene. A brain dead patient gives the gift of life to a girl with his rare blood type. After a hectic day, Benton cheers up when Carla brings Reese to the hospital to see him. Corday shares dinner with a new beau. And Ross joins Hathaway and her family at Mass.