The Mountain Goat Quest
시즌 1, 에피소드 4: While Bill and Dustin get close to a sow and 3 cubs at a fish weir, Dom races daylight on a long hike deep into the Chugash to find out what happened to one of his collared goats. Biology interns help band Alaska songbirds before the migration.