The Mousetrap
S2, E3: After Charley's (recurring guest star Dean Winters) wife is kidnapped by Cromartie, Sarah and Derek are put to the test. They must outwit Cromartie to ensure a safe rescue, but at what cost? Meanwhile, John is in the middle of his own tricky situation as he finds himself caught between Cameron and Riley.