The Real Manhunter The Murder of Krystal Hart
S1, E6: Thomas Hughes shot pregnant, 22-year-old Krystal Hart on the doorstep of her home in a ruthless, execution-style murder. Following a long-running dispute between Hart and "neighbor from hell" Angie Brewer, Hughes took it upon himself to carry out the attack after becoming besotted with Brewer. In a surprising twist, there was footage of the killing, but first, the police had to track Hughes down.