The Mysterious Egg
시즌 1, 에피소드 3: Zu and Nuno find a mysterious egg in the middle of the forest and decide to put the egg in the incubator. When the incubator burns, Zu reveals her overprotective instincts and prevents her friends from taking care of the egg until it hatches.