The Mystery Date Observation
시즌 9, 에피소드 8: With Amy out on a date with a mystery man, Sheldon enlists the help of Howard and Raj to find a new girlfriend by posting online. And when Amy is coy with the details about the guy she's dating, Penny and Bernadette decide to spy.