The Mystery of the Missing Hat
Сезон 1, серия 2: Zu asks to play with Mr. Gelado's favorite hat. The caretaker lends it to her on the condition that Zu is careful. But, Zu ends up losing his hat in the middle of the zoo, and now she needs the help of her friends to find it.