The Myth of the Ensnared Hunter
시즌 3, 에피소드 6: The Drew Crew (Kennedy McMann, Leah Lewis, Maddison Jaizani, Tunji Kasim, Alex Saxon) goes on the hunt for an underground prison that may hold answers to the Frozen Hearts killings - all while following a lead on a relic that could cure George of the paranormal affliction that's shortening her lifespan. Ace tries to enlist Amanda Bobbsey (guest star Aadila Dosani) in bringing her father to justice.