The Naked Truth
S13, E16: Jamie and Eddie find themselves at odds when Jamie learns that Eddie's close friend Tracey (Alysha Umphress) may be using the restaurant she owns as a drug front. Also, Erin forms an alliance with Anthony and her ex-husband, Jack Boyle.