The Natural- Part 2
S1, E2: Ray, Allie and Gabe explore the wonders of the Kaijudo Temple and learn the basics of creature dueling. The Kaijudo Masters are impressed by Ray's abilities (but skeptical of his unconventional techniques) when he summons the powerful Tatsurion.