The Natural- Part 3
S1, E3: Ray, Allie and Gabe visit the Temple Stables and bond with some new Creatures. Meanwhile, one of the Choten's followers releases a deadly threat in the Temple; the kids must join the Duel Masters and their Creatures in a battle to save the day.