The Nephews
S7, E14: While Almanzo is eager to start a family with Laura, she is not ready to give up her teaching career just yet. Determined to help Laura change her mind, Almanzo offers to care for his brother Royal's two young sons while he and his wife are on vacation, which proves to be an unfortunate mistake.