The New Akatsuki
S15, E28: Danzo deliberately misleads Hanzo, telling him that the Akatsuki are attempting to sabotage the peace talks between the Hidden Rain and Stone. Believing his story, Hanzo sets up a trap to crush the Akatsuki for the sake of his people.