The New Deal
S7, E1: Coulson and the Agents of S.H.I.E.L.D. are thrust backward in time and stranded in 1931 New York City. With the all-new Zephyr set to time-jump at any moment the team must hurry to find out exactly what happened. If they fail it would mean disaster for the past present and future of the world.