The Nice Talk
S8, E19: When the MacDougalls are invited to spend Easter with the Barones, the families attempt to bond over a 500-piece puzzle. While members of the Barone and MacDougall families get frustrated with the complicated puzzle, Ray and Pat continue working on it until the wee hours of the night.