The Norse Creation: Dawn of Strife
Сезон 1, серия 5: In the beginning, “many ages before the earth was shaped,” there were two realms: watery Niflheim to the north and fiery Muspell to the south. So begins the Norse creation myth, which is narrated together with the myth of how the gods die at Ragnarok. Learn how it all began.